tiistai 7. tammikuuta 2014

Nyt lähtee Nääs!

Meidän porukan juhlasesonki jatkuu aina Loppiaiseen asti, koska tytär viettää silloin synttäreitään. Mä olen aika huono leipuri, mutta tykkään hirveästi väkerrellä erilaisia kakkuja. Siksi näistä harvoista mahdollisuuksista pitää ottaa ilo irti ja kokeilla aina jotain uutta. Kakut myös tulee syötyä yleensä, mutta vielä Loppiaisen jälkeen ehtii hyvin muitten "uuden elämän aloittajien" matkaan! :)

Tänään sitten viimein sain aikaiseksi ottaa heti aamusta kassin niskaan ja suunnata ensimmäistä kertaa Nääshallille bodaamaan. Koska tittidii, mulla on bussikortti ja sillä voi piipata ittensä reenaamaan! Kuinka kätevää oikeesti! Plus että halli on tossa tosi lähellä ja avoinna oikein kivasti. Voimailusalin ovelta käännyin vielä pois, siellä oli toisiaan selkään läimiviä ja karjahtelevia setiä niin paljon... Kuntosalista löytyi oikein kivoja perus vempaimia, ja sain piiitkästä aikaa tehtyä ihanan eristävän yläkropan treenin. Tuntuipa tosi hyvälle ja oli kiva myös huomata, että voima ei ole laitekohtaista, talja liikkui ihan entiseen malliin. o/ Oon kaivannut jo hetken sellaista nopeaa kertamaksettavaa paikkaa käydä tekemässä ittekseen peruspunttia Tehdastreenien lisäksi. Kiitos vaan Rahkamuijalle vinkistä, vastaus oli tosi lähellä. Nyt mikään ei ole enää esteenä mun supersporttielämän uudelle alulle!

Raahaan koutsin pitään mua käd.. kattoon vähän perään ja tsekkaan voimailusalinkin puolen, ja ehkä lahjon sen tekeen mulle kivan bodausohjelman. Jatkossa muistan ottaa kuulokkeet mukaan myös. En oo mitenkään epäsosiaalinen, mutta Markku Aron biisit ja keskustelut zeoliitittomista pesuaineista ei anna samaa fiilistä kuin itse kasattu soittolista. :) Jännä.



Tärisevin käsin ajelin salilta suoraan hierojan pöydälle, tällä kertaa rakkaalle työpaikalle. Selkä oli täynnä jotain käpyjä, mutta kyllä ne sieltä tuntui pehmenevän. Asiasta aasinsiltaa pitkin kukkaruukkuun, mä oon tän syksyn ja talven aikana saanu riesakseni migreenin noin 10 vuoden tauon jälkeen. Hieronta laukasee sen lähes joka kerta, plus sitten jotkut muut vielä tarkemmin määrittämättömät asiat. Juttelin asiasta Kitin kanssa viimeksi. Hän oli kuullut huhuja, että beeta-alaniini auttaisi joillakin migreeniin! En millään haluaisi joutua syömään säännöllisesti särkylääkkeitä tai muitakaan lääkkeitä, joten tämä oljenkorsi täytyy ehdottomasti kokeilla. Kunnon migreeni vie kyllä toimintakyvyn totaalisesti ja siksi tärkeintä oliskin nyt päästä syyn jäljille pikaisesti, että vaivan pystyisi välttämään mahdollisimman hyvin. Betsku-purkki on nyt kuitenkin pöydällä, joten tää bodaus menee ny ihan niin pitkälle, että alan vetää latareita taas.

Menkää ja täyttäkää kuntokeskukset, nyt on sen aika! Salaattilinkoja ja muita terveellisen evään valmistustarvikkeita notkuu hyllyt Ikeassa, ihana uusi vuosi on alkanut! Jee!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti