perjantai 24. toukokuuta 2013

Huoltoa ja palauttelua

Viime viikonloppuna oli taas mahdollisuus mennä tutustumaan Kuntotehtaan palveluihin, kun lauantaina oli avoimet ovet iltapäivällä. Samaan aikaan oli myös Likkojen lenkki ja Nokian maraton, joten ihan tungosta ei ollut.

Mä olin heti aamusta Hannan pöydällä, ja sen takia en sitten reenannut mukana. Maistelin Foreverin tuotteita ja otin kuvia. Mä olen ravannut jos jonkinlaisissa hoidoissa ja hierojilla aika paljon elämäni aikana. Ihan vilpittömästi voin kehua ja suositella Tehtaan omaa hierojaa, olen ollut ihan super tyytyväinen! Omia nettisivuja ei vielä ole, mutta palvelut löytyvät facebookista, firman nimi on Htime.

Joonas näyttää, miten ei jonglöörata.

Foreverin tuotteista eniten kiinnostaa Argi+. Sehän sisältää mm. punaviiniuutetta, pakko olla terveellistä! :) Ei mutta oikeasti, meillä on tuollainen purkki kaapissa, joten ei ole iso panostus ottaa testikuuri. Tuotteen luvataan antavan lisää potkua mm treenaamiseen. Yllätyin myös Foreverin protskujen hyvästä mausta! Aloe vera-tuotteet onkin jo ihan tuttu juttu. Niinkuin olen ennenkin sanonut, olen tosi huono lisäravinteissa, mutta kuuriluontoisesti onnistun jotain joskus syömään. Argi+ on myös tosi hyvää, ihan kuin marjamehua.



Uudet avoimet ovet ja muuta äksöniä on kuulemma aika pikapuoliin tulossa, kun puolivuotissynttärit Tehtaalla lähestyy. Eilen saatiin painosta myös hienot t-paidat, pistän kuveja niistä tännekin, kunhan sellaisia on! \o/


Tonin ja Mikon täydellistä kuulan hallintaa...


Tästä tuli nyt ihan mainospuheenvuoro, mutta pakko mainostaa vielä mun ripsitaituria! Olen nyt muutaman kuukauden elänyt taas pidennetyin ripsin, ja on se vaan helppoo! Ei tarvi minkään ripsivärin kanssa tuhrata ja pelotella mummoja iltapäivällä kaupassa kun ripsarit on hierottu ympäriinsä. Mun ripset teki ja huoltaa Tiia Lumotusta Kauneudesta . Paitsi että Tiia on taitava ja kiva, tykkään kamalasti siitä, että ripset laitetaan ihan oman hoitohuoneen rauhassa, taustalla soi rentoutusmusiikki ja muutenkin tunnelma on rauhallinen. Kun siinä kuitenkin makaa vähintään tunnin kerrallaan silmät ummessa, ei ole kiva olla keskellä hässäkkää ja kuunnella kun ympärillä pyörii ja kikattelee ihmisiä, joita ei edes näe. Kyllähän sitä tunnin kuussa makais vaikka kadulla, mutta jos valita saa niin mieluummin noin! :) Samassa paikassa saa myös jäätävän upeat kynnet, Janina Lumous on palkittu ja käsittämättömän taitava kynsimuotoilija.

Mulla on taas kintut niin kipeet, että sanat ei riitä kertomaan. Eilen aamulla tein kunnon reisi-peppukiinteytysjumpan, enkä uskaltanut pysähtyä koko päivänä, ettei koivet jämähdä jumiin. Yöllä piti kuitenkin nukkua, ja nyt alkaa kipu olla huipussaan. :) Etukyykkyjä, sumo-maastavetoja ja hip thrustereita, pitkinä sarjoina ja huolellisesti. Niin ja paljon. Piti tehdä aamulla porraslenkki, mutta oisin varmaan kaatunut tai jotain. Eli tilanne on se, että mun alaraajat näyttää paistamattomilta pullapitkoilta (solkkuun oli jono, muuten ne ois ees esikypsennetyt..) mutta tuntuu vanhoilta kelohongilta, jotka katkeaa jos niitä taivuttaa. Jättekiva! Suosittelen painoharjoittelua kaikille! Erityisesti jalkajumppa on hyvä, seuraavana päivänä kaikki sattuu, väsyttää, on koko ajan nälkä jne.

Ei paljoo muuten naurata...


Leikki sikseen, kipua on, eikä se ole kivaa. Kipeytyneet isot lihakset on kuitenkin merkki siitä, että lihakset on saaneet tarpeeksi aggressiivisen ärsykkeen ja ne ehkäpä kehittyvät, jos osaan vielä antaa niille oikeanlaisia rakennusaineksia ja palautella ne toimintakuntoon hellästi. Haaveena olisi jonain päivänä saada pullapuoti näyttämään vähän tämän tyyppiseltä:

Justine Munro

Hauskaa viikonloppua, muista juoda tänäänkin ainakin 3 litraa vettä, venytellä vähän ja hymyillä paljon!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti