maanantai 6. toukokuuta 2013

Ihannenainen :)

Melkein unohdin, tuossa aiemmin "puolet pienemmäksi" -Satun kanssa virtuaalisti juteltiin siitä, minkälainen oma ihannevartalo olisi. Lupailin itsekin vähän avata omaa näkemystä täydellisestä vartalosta. Tässä normaalin arjen keskellä se ei kyllä ihan hirveän paljon ole mielessä, kun mitään iso muutoprojektia ei mun elämässä ole meneillään kehon suhteen. Mutta siinä kohtaa, kun tästä aletaan puhua, on aina tosi virkistävää huomata, miten erilaiset kehot miellyttää eri ihmisten silmää! Siksi aihe on mielenkiintoinen.

Justine Munro

Tämä aihe tuli mieleen, kun eilen katselin Miss Suomi -finalistien kuvia iltalehden sivuilta. Havahduin omaan reaktiooni, kun katselin bikini-kuvia. :) Silmä on niin tottunut hyvin urheilullisiin, lihaksikkaisiin vartaloihin, että missit näytti äkkiseltään hyvin vaatimattomilta. Valkoiset biksut ja kalvakka iho yhdistettynä "normaaliin" kehon koostumukseen, ei herättänyt oikein mitään positiivisia viboja. Älkää ottako mua väärin, missit oli kaikki TODELLA kauniita tyttöjä, taivastelen tässä nyt sitä, että oma silmä on harjaantunut katsomaan urheilijoitten vartaloita. Järkyttävää, että se on vaikuttanut käsitykseen ihannevartalosta niin paljon.

Nicole Wilkins

Mun mielestä naisen kroppa on kauneimmillaan silloin, kun se on naisellinen, linjakkaan hoikka ja jäntevä, liikkuu notkeasti ja pehmeän vaivattomasti. Peppu ja tissit pitää olla, ja raajoissa lihasten muodot nähtävissä. Pitkät ja kapeat jalat ja kädet miellyttää mun silmää, sekä ruskettunut nahka tietenkin. :)


Gabby Douglas

Kropan ulkonäköön vaikuttaa paljon se, miten sitä liikuttaa. "Bodari-kävely" ei ole kovin kaunista, ja saa sironkin varren näyttämään vähän äijämäiseltä. Arvostan ihan valtavasti tanssijoita ja voimistelijoita ja muita, joilla on jäntevän kaunis kroppa, sekä taito ja voima tehdä sillä uskomattomia temppuja. :) Tuo yllä oleva niken sivuilla kaapattu kuva on tällä hetkellä mun ykkös inspis, onneksi mulla on oma pt, joka osaa purkaa kaikki temput helposti harjoiteltaviksi paloiksi. Se ei takaa, että ikinä mitään oppisin, mutta antaa toivoa.

Tästä esimerkiksi on hyvä alottaa. :)

Mutta joo, tollasia kuparin ruskeita, hoikan lihaksikkaita blondeja vähän pörröisellä surffitukalla voisin tänne linkitellä vaikka kuinka. Siinä se mun naisihanne taitaa ulkoisesti olla. :)

Justine Munro
Mun takalinjasto on muuten lauantain reenistä edelleen niin kipee, että suorastaan voin pahoin hetkittäin. :D Että hienosti kyykätty.  Tack och adjö, kommentoikaas ny vähän, minkä näköinen on teidän mielestä täydellinen naisvartalo!

1 kommentti:

  1. Hyvältä näyttää, mutta mun makuun vähän liian vähän lihasta ja tavallaan ehkä vähän liian naisellisia. En tän vuoden missiskaboja (tai viime vuodenkaan) nähnyt, mutta mitä jonkun kuvan jossain näin, niin vähän samaa mieltä. Aika semmosia lihattomia ne on, ihan nättejä ja upeita joo, mutta ei kropaltaan ainakaan mun silmää mitenkään hivele.

    VastaaPoista