tiistai 25. syyskuuta 2012

Duhassa

Hellou, sinne sujahti viikonloppu ja vielä maanantaikin samassa imussa. Mulla on mahtava flunssa! En edes muista, koska viimeksi ois ollu. :) Mä oon aina ollu vähän sitä mieltä, että pikku nuha ei vaikuta elämään mitenkään, mutta nyt oon suostunu huilaamaan jumppaamisesta muutaman päivän. 



Tein pikalounaaksi salaatin, joka on nopea, yksinkertainen ja aivan sairaan hyvää! Pohjalle revin elinvoimaisen vihreää romaine-salaattia, siihen päälle pilkoin täydellisen kypsyisen avocadon, laadukasta suolaa sen pintaan ja päälle nopeasti paahdettuna kurpitsan ja auringonkukan siemeniä. Tukkoiselle nenälle ja sushin kaipuuseen sekoitin vielä soijan joukkoon reilusti wasabi-tahnaa ja lorautin kastikkeeksi. OMG, ihan sairaan hyvää!! 

Tähän kostean kylmään vuodenaikaan sopii jotenkin kaikki itäiset, lämpimän tuliset maut. Tikka Masala ja wasabi on mun suosikit. Parasta kääriytyä vilttiin jättimäisessä säkkituolissa, eväänä tulista kanaa ja lasi viiniä ja katsoa Dancea! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti