keskiviikko 29. helmikuuta 2012

Villasukat eivät ole painonnostokengät.

Tänään lämmittelin kuulien kanssa. Koska salilla oli muitakin, lämmittelin 16-kiloisella mm. tempauksia ja työntöjä. Lämpesin oikein hyvin. :) Olin kyllä kasipallo-paidassa, keltainen ei periaatteessa ois sopinut. Pitää ehkä polttaa kaikki pinkit paidat.


Kyykkyjä ja penkkiä, ykkösen kyykkäsin satasella, kakkosen oisin kaatunut ilman varmistajaa. :D Ens kerralla lupaan laittaa kengät jalkaan, maksimeja ei oo viksua kokeilla villasukissa, edes hikisissä.

Ja lopuksi: "Hei mitäs sä harrastat?" Hä? Eeen mä mitään harrasta? "Niinku jotain lajia?" E. (En ehkä oo penaalin terävin kynä illalla puoli kymmeneltä treenin jälkeen.) "Aijaa, mää ajattelin että varmaan jotain vapaaottelua." :D Hei oikeesti, kuinka vihaiselta mä näytän? Tai siis vapaaottelijat on TODELLA kovia tyttöjä, mä oon nössö nykyään. Hienoa jos joku näkee väärin.

 Hyvvää yötä, kohta helpottaa. ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti