keskiviikko 14. maaliskuuta 2012

Asennevamma ja 10 varvasta lasissa.

Taisin vähän antaa palaa tässä yks päivä, kun eräs nuori tyttö erehtyi sanomaan olevansa kiinnostunut bikini fitness -kisoista. "Koska ne näyttää hyvältä ja sit saa laittaa kimaltavat asut ja kaikkee." Kyseinen tyttö (terkkuja Julia...) on lahjakas ja hurjan nätti. Soutaa kovaa ja on kadehdittavan notkea. Varmasti potentiaalia myös bf-kisoihin, ei epäilystä! Että jos tosissaan kiinnostaa, go for it!

Mutta siis, mun asenteessa on ihan hirveä vamma, mitä tulee kaikkiin fitness-missikisoihin. Että treenaisin siksi, että takareiden linja näyttää paremmalta? Tms. En edes tajua mitään mistään kehon muokkaamisesta, osaan kyllä vähän jo laihduttaa, mutta tietoinen lihaksiston rakentaminen on ihan utopiaa. :D Blondi... mä vaan nostelen painoja ja juoksen ja nykyään vaikka soudankin, kivaa ku tulee vahvemmaksi ja silleen. Ja kun vielä tulee taitavammaksi ja notkeammaksi, se vasta on hienoa. Siks mä automaattisesti tulen ehkä sanoneeksi että "C'moon, et sä halua opetella kävelemään kuvioita korkkareissa ja poseeraamaan. Sä haluat olla taitava, voimakas, nopea ja voittaja!" Uskon siis, että kaikki fitness-tytöt treenaa ihan pirun kovaa (sillä aikaa ku mä leikin jossain pomppupatjalla), en vähättele ollenkaan. Mä vaan... no en jotenki tajua. Toivon kyllä joku päivä vielä tajuavani. Koiranäyttelytki on vähän siinä ja siinä, mutta ihmisten rakennearvostelu, en tiiä, outoa.

Tietty "fitness-tytöt" näyttää ihan törkeän hyviltä, en vähättele sitäkään yhtään. Enkä väitä, etten itse olisi kiinnostunut ulkonäöstä, tottakai olen! Ehkä mä oon vaan kateellinen.



Käytiin taas Turussa. Piti muka mennä Spartanille treenaamaan ti-iltana, mutta jätin lopulta jumppakamat kotiin. Ei sitä joka päivä jaksa, ja työpäiväkin oli pitkä ja shoppailukin on kivaa joskus. Vastaan lensi kolme joutsenta, kevät! Takaisin päin oli kyllä tassut polkimilla, kun reissukaveri halus juoda kaljaa. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti