perjantai 23. marraskuuta 2012

Kokemus Mielikylvystä

Noniin, viimein sain aikaiseksi käydä kokeilemassa Mielikylpyä. En oikeastaan odottanut mitään, mutta koska olen tosi herkkä mm. akupunktiolle ja joogan vaikutuksille myös mieleen, menin tosi avoimena ja rentona. Olin mindstream-tunnilla muutaman muun kanssa. Paikka on tosi kaunis ja viihtyisä, ja todellakin olen nyt kokemusta rikkaampi. Se, mitä suggestiorentoutuksessa tapahtuu, pitää kokea itse. Menen ihan varmasti uudestaan, ja testaan myös muita tunteja. Vajaan tunnin aikana kerkesin olla unenomaisessa, raskaan rentoutuneessa tilassa,sekä havahtua tuntien todella voimakasta onnea ja kiitollisuutta. Tunnin loppuessa hymyilin leveästi, tunsin itseni levänneeksi ja onnelliseksi. Epäilin, etten tarvi heijastinta, oli niin hehkuva fiilis!

Mielikylvyn nettisivuilta pääsee firman blogiin ja voi lukea asiakkaitten kokemuksia. Uskon 100% varmasti, että ihan jokainen hyötyy tuollaisesta ohjatusta rentoutuksesta ja positiivisuuden lataamisesta alitajuntaan. Vaikka siis mä en todellakaan kovin helposti innostu juuri mistään.... ;) niin nyt olen kyllä todella vaikuttunut. 15 eurolla pääsee kertakäynnille, ja nyt on uusille asiakkaille sarjakortteja todella edulliseen tarjoushintaan.

Ps. Aamun juoksulenkki tuntui kamalan kevyeltä, nyt sattuu koko alakroppaan aika hirveesti. Onkohan musta tullu vanha tai jotain? En oo edes koskenut palautusjuomaan tänään. Hmm.

Illan inkkari: weheartit.com



2 kommenttia: