lauantai 16. helmikuuta 2013

Uutta trikoota

Uudet jumppatrikoot, nää on mun joululahja! Alennusmyyntiin hyökkäämisen sijaan halusin odotella vähän kevään uutuuksia, mutta Niken kevään kukkaisprinttitrikoot oli ehkä vähän liikaa jopa mulle, vaikka en kyllä tiedä onko ne Suomen kauppoihin edes tulossa. Printtiä kuitenkin halusin, ja kun tiesin että tämä malli on parhaiten päällä pysyvä, en edes miettinyt muita merkkejä. Kuvissa nuo kukkaisetkin näyttää hauskoilta, mutta epäilen niitten oikeassa elämässä näyttävän liikaa välihousuilta.


Ostin samalla myös Warpin keltaisen oversize-collegen, mulla on joku keltainen kausi menossa. Vaatteissa se vaatii vähän väriä nahkaan näyttääkseen kivalta. Ja rusketuksen ajatteleminen tuo taas kevään vähän lähemmäs. :) Päivän pidentyessä olen palauttanut omaankin ohjelmaan vähintään yhden aamutreenin, joko Poltteella tai Tehtaalla, aikataulusta riippuen. 

Vapaa viikonloppu alkoi suunniteltua aiemmin, kun päikystä tuli soitto oksentavasta lapsesta. Vuorokausi tiiviisti neljän seinän sisällä onneksi riitti pikkuisen olon kohenemiseen. Mä olen uhonnut niin kovaan ääneen, ettei minuun mahataudit tartu, että jännä nähdä. ;) Reipasta viikonloppua!
(Kuvat Nike, treenivaatteet Stadium.)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti