sunnuntai 13. tammikuuta 2013

Tehtaan huoltohuone ja päällikkö itse

Nyt kävi niin onnellisesti, että nukuttiin koko jengi ohi aamun lasten ohjelmien! Yleensä siis mulla on viikonloppuaamuisin lasten ohjelmien ajan aikaa datailla, visioida, suunnitella ja kirjoitella. Tänään noustiin vasta jotain lounasaikaan ylös, joten joogahuoneen visiointi ja inspiraatiokuvat jäi sitten väliin. :) Mutta nou hätä. Munakkaat ja puddingit nassuun ja ikean kautta fiksaamaan pehmustettua huonetta.  Tehdas oli täynnä diili-asiakkaita, mutta "leposiivessä" oli tilaa siivoilla.

Suunnitelma oli hyvin pikainen power point, näillä alkuun. Väsään sinne yhden jutun vielä kun ehdin. ;)







"Joogahuone" on ihan mun oma työnimi, oikeasti siellä varmaan tullaan tekemään aika monenlaisia juttuja.




Mietin tuossa, etten ole täällä kamalan tarkasti Kuntotehtaasta kirjoitellut. Syy on se, että mähän olen ihan vaan "tyynyjen ostajan" roolissa. :) Parhaiten kartalle pääsee tuosta oikean reunan linkistä, joka vie facebook-sivuille. Lisäksi on tietenkin ihan oikeat kotisivut täällä

Jos nyt kuitenkin vähän jotain valottaisin ihan omasta vinkkelistäni. Kuntotehtaan tehdaspäällikkönä toimii avomieheni Joonas Koskinen. Viimein tänä talvena hän sai lähes kaikki työnsä yhdistettyä yhteen osoitteeseen, sopivan toimitilan löydyttyä. Tuohon tilaan Nokialla on rakenneltu todella toimiva ja muunneltava treenisali. Toiminta on pääasiassa ohjattua monipuolista ryhmäliikuntaa. Työvälineinä ovat kahvakuulat (laaja setti ihan oikeita kuulia), levytangot, pienemmät apuvälineet sekä oma keho. Ryhmäkoot on sen verran maltilliset, että henkilökohtainen ohjaus ja opetus onnistuu aina. Myös ulkotreenit starttaa ihan pian. Erityisen suosittuja ovat aamuryhmät, kuudelta aamulla kolmesti viikossa on monen mielestä paras treenirytmi. 

Pari sanaa myös puolisostani valmentajana. Mun mielestä personal trainer on asiakaspalvelija. Ei stara tai idoli. Enemmän kuin mitään titteleitä tai mitaleita arvostan valmentajan oikeaa, rauhallista läsnäoloa, ammattitaitoa ja ihmistuntemusta. Tunnen joka kerta aitoa ylpeyttä, kun kuuntelen sivusta Joonaksen tunteja. Ei mitään "kattokaa mua ja ottakaa mallia, teistäkin voi tulla yhtä hyviä" -showta, vaan 100-prosenttista keskittymistä ihan jokaiseen asiakkaaseen. Paitsi että se on taitava ja ammattitaitoinen, se on nöyrä ja ihan älyttömän kiva. Ja sen asiakkaat on saavuttaneet ihan mahtavia tuloksia! Jos ei se asuis meillä, se ois ehdottomasti mun personal raineri. :D Ja ei, mulla ei ole mitään syytä pitää mainospuheita, mä olen vaan itse ihan vilpittömästi tätä mieltä.





2 kommenttia:

  1. Oon kyllä aivan samaa mieltä, Joonas on kyllä todella upeella tavalla aina siinä ohjaushetkessä mukana, kun se ohjaa porukkaa tai sit personaltreinaa. Jee!

    VastaaPoista
  2. Meillä on jo kivasti nimiä listassa eli päästään pian testaamaan tehdasta ja Joonasta :-)

    VastaaPoista