maanantai 10. joulukuuta 2012

Maanantai


Tänään oli sitten vuorossa se vatsatreeni, lisäksi tein vähän ojentajia ja olkapäitä. Tehtaalla on maanantaisin koripalloilijoita, ja mä käyn tekemässä omat pikku jumppani jossain nurkassa. :) 

Postista kävin hakemassa Lushin paketin, toivottavasti ihana saippuakauppa saataisiin pian Tampereellekin! Nettikaupan toimitus on tosi nopea, mutta kaupat on niiiiin suloisia, että niissä on vaan kiva käydä. Paketissa oli naamio, erityisen kosteuttava  voide talvi-iholle, hierontapala, suihkugeeliä sekä lahjana pala "Snowcake"-saippuaa lahjaksi. Nuo pikkuiset tuotetesterit on aina kivoja, saa vähän testailla jotain, mitä ei ole edes tullut ajatelleeksi tilata.


Heti kotona levittelin kotikutoisen oloisen "The Sacred Truth" -naamion. Lushin tuotteissa ei ole turhia kemikaaleja, vaan ne tehdään tuoreista luonnon matskuista. Siksi rakennekaan ei ole niin teollista, varsinkin naamiot on sellaisia vähän kokkareisia, ja alkavat kuivuessaan varista. Mieluummin kuitenkin haudutan nassuani luonnollisella kökkömonjällä, kuin teollisilla myrkyillä. 


Vihertävät mönjät naamassa, onepiece ja Roba. Uitin tukankin öljyssä ja pistin pussiin Roban ajaksi. Jos joku vielä tulis fiksaan mun kynnet niin tässähän ois oikein pitäny huolta ittestään. Mä oon alkanut vähän taas kaipailemaan stiletti-kynsiä ja ripsien pidennyksiä. En ole vieläkään oppinut elämään ripsivärin kanssa, näytän aina iltaisin ihan alice cooperilta. Feikkiripsien kanssa ei ois tuota ongelmaa. 

Kukkuu, mä menen saunaan. Moro!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti