keskiviikko 12. joulukuuta 2012

Ystäväni Ehrman

Meillä on töissä ollut tällä viikolla pari kertaa sellasta ruokaa, että olen ollut pulassa. En siis edes vihjaa, että ruoassa olis ollut jotain vikaa, tai että mulla olis jotain rajoitteita ei. Mä olen ihan hirveen nirso. :) Jos samana päivänä on silakkapihvejä, fetapinaattipiirasta ja lihakeittoa, S-M seisoo surullinen ilme kalpeilla kasvoillaan buffan edessä ja miettii, miten selviää hengissä iltapäivään. :D ONNEKSI meillä töissä on muitakin protskubodareita (hhaahhhaahhaa!! huutonaurua), joten vitriinistä löytyy pino ehrmannin rahkapurkkeja. Aamulla sen päälle kanelia, ja iltapäivällä ei. Siinä on kuulkaa ruokavalioon vaihtelua ihmiselle. Erkistä on siis tullut mun ystävä, menee ihan paljaaltaan. Eikä väsytä, eikä ala housun nappi kiristää. \o/

Tänään siis jännitin paitsi omaa tiukkaa työpäivää, myös koutsin oman treeniluolan avajaisia. Näitten osuminen samalle päivälle oli hyvä, kahta asiaa ei pysty jännittämään yhtä aikaa, ja kun ne tavallaan kumoaa toisensa, olin ihan rento, nukuinkin super hyvin. Naisen mielessä ei vaan ole logiikkaa.


Jalkareeni taas, etukyykkyjä, askelkyykkyjä ja erikoispakarakidutusta. Ja pikkasen selkää päälle. Niin ja kuulatempauksia lämmittelyksi. Nyt on aika kaikkensa antanut olo. Pääasiassa ajatteleminen ja skarppaaminen töissä vie voimat, jumppa sitten toisella tavalla. Avajaispäivän kunniaksi lasi skumppaa ja hihityksestä ei taida heti tulla loppua. 

5-vuotiaat oli ahkerana treenaamassa myös, toinen säikäytti mut kiskaisemalla 12-kiloisen kuulan ilmaan: "kato mä olen vahva" ja toinen väänsi ihan yllättäen itsensä siltaan!


Kannattaa ruokkia niitä pipareilla ja Malvialan donitseilla, niin kummasti alkaa kulkea. Pikku yllytyksellä ne ryömi myös levytankojen alta uudestaan ja uudestaan. 

Pakko jakaa myös pari asiakastilannetta loppukevennyksenä. Sain huutoryöpyn niskaani eräältä herrasmieheltä, koska Ikea on niin iso. "Siis onhan se nyt SAIRASTA joutua kiertämään kauppa jos ei osta mitään!! SAIRASTA!!" Mitä tuohon sitten sanot. :D Kollega oli kuullut pariskunnan kinastelun, ja vaimoke oli uhannut tappaa isännän keltaisella kassilla, jos ei kitinä lopu. Kaikki ei vaan pidä shoppailusta, niin se on. 

Öitä ny! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti