sunnuntai 30. joulukuuta 2012

Sumopainaja

En tiiä, mitä se kertoo ihmisen älykkyydestä tai syvällisyydestä tai mistään, että se käyttää vapaan sunnuntain iltapäivästä ison osan takapuolen mahdollisimman kipeäksi saamiseen. Että ihan miettii, että millä tavalla sais niinku poltteen ihan jokapuolelle alaselästä itse asiassa polvitaipeisiin. Tässä kuvissa yksi häiriintyneimmän näköisistä mave-variaatioista. Sumo-asento pistää pakaran ulkosyrjät (siellä siis menee joku lihas, jolla on jokin latinankielinen nimi, ei se piriformis mikä aiheuttaa ongelmia) töihin huolella. Näyttää aivan ihanalta, tätä en tee sitten ikinä, jos paikalla on joku perheen ulkopuolelta. :)


Tänään oli taas varsinainen "mä oon ihan kauhee läski, mulla on varmaan läskiä päänahassa ja peukalossaki, yääää, en kestä" -päivä. Chlorellaa ja muita ihmepillereitä olen syönyt jo monta päivää, ja silti näytän valkaistulta maksamakkaralta! Bodaaminen ei sovi mulle, olin paljon onnellisempi kuin mietin vaan raudan saamista ilmaan, enkä sitä, miltä näytän. 



Näitten häiriintyneitten sumokikkailujen lisäksi treenasin taas sitä ärsyttävää "ass to grass" -kyykkyä. Meni jo vähän rennommin, laitoin oikein painojakin. Kaippa ne vanhatkin lonkat sieltä vetristyy jonain päivänä! Lapsi halusi treenata mukana, ja sen kyykkytelineeseen aseteltiin jumppakeppi. Kyllä 5-vuotiaan pitää alkaa etukyykkyä tekemään kuulailun ohella. :D Onneksi sen baletti alkaa pian. 



Mun luottokampaaja ja hyvä ystävä vuosien ajalta innostui bodaamisesta oikeesti! Tästä naisesta kuullaan vielä! Kitin blogi täällä. Aplodeja ja kannustusta ja tsemppiä, oon ihan innoissani tästä!

Koitan huomenna värkätä yhden toisen blogisti-kaverin inspiroimana sellaisen yhteenveto-postauksen kuluneesta vuodesta. On meinaan jotain pientä saattanut tähän 2012-vuoteen mahtua! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti