perjantai 29. maaliskuuta 2013

Lenkillä


Asfaltti ei nyt vielä varsinaisesti polta, mutta kevättä on ilmassa sen verran, että juoksukengille on käyttöä! Pitenevät illat ja paljastuva tienpinta huutaa mua kaupunkilenkeille. Liukasta on ja parit lipat on heitetty, mutta ei se niin vakavaa ole, ei tässä ihan haperoluita olla vielä. :)


Olen myös edelleen aivan täydellisen tyytyväinen mun lenkkaripanostukseen, Onit on parhaat juoksukengät ikinä! Kuiva asfaltti varmasti tuo niitten ominaisuudet kunnolla esille, mutta on oikeasti nautinto juosta kengillä, jotka on noin pehmeät! 


En ole asunut näin keskustassa tosi pitkään aikaan, ja siksikin nautin citylenkkeilystä. Tiukkapipoinen ei kuitenkaan saa olla, varsinkin koiran kanssa välillä joku pysäyttää jutulle. :) Juoksemisessa mulla on ihan sama meininki nykyään kuin siinä syömisessä, no stress. Joskus on kiva juosta kovaa, sekin on ihanaa, mutta näillä pääkallokeleillä mennään lyhyellä askeleella rauhassa ja maisemia ihmetellen. 


Mä aloitin mun pääsiäisen palaveeraamalla eilen kaupungilla työkavereitten kanssa. Kokouspaikkana oli ihana tapas-baari Inez. Se on ihan mun lemppari Tampereella, tapaksia ja hyviä viinejä rennosti, kivaa! Huomenna luvassa on pitkä ja hauska työpäivä, tänään kampaaja ja jotain kevyttä jumppaa illemmalla. Ja koska tänään on Joonaksen nimipäivä, se varmaan leipoo mulle jonkun kakun. Eiku.. :D 


Narsistit voisi kai jo viedä ulos, ehkä mäkin kohta uskallan pistää Callunat vaihtoon! Pääsiäisiä kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti